MUAT TURUN

*Untuk memuat turun bahan sila klik kanan pilih “Save Link As” pada tajuk bahan.

SURAT SIARAN – SSQS 2013 – BTP – JPN
[Surat Siaran BTP : KP(BTP-PPSB)8817/3/4 Jld.2 (20) bertarikh 31 Julai 2013 : PENARAFAN PEMBESTARIAN SEKOLAH MENGGUNAKAN SMART SCHOOL QUALIFICATION STANDARDS (SSQS) TAHUN 2013]

BORANG_SENARAI_SEMAK_RESPONDEN_SSQS_2013 
[Senarai semak individu terlibat dalam pengisian maklum balas penarafan pembestarian sekolah]

BORANG SSQS 2.0 – PENTADBIR
[Borang Penarafan Pembestarian Sekolah Menggunakan SSQS 2.0 - PENTADBIR]

BORANG SSQS 2 – GPM  – BORANG INI UNTUK PENGISIAN MULAI 12.09.2013 (KHAMIS) SAHAJA
[Borang Penarafan Pembestarian Sekolah Menggunakan SSQS 2.0 - GURU PERPUSTAKAAN DAN MEDIA]

BORANG SSQS 2.0 – GURU
[Borang Penarafan Pembestarian Sekolah Menggunakan SSQS 2.0 - GURU]

BORANG SSQS 2.0 -MURID
[Borang Penarafan Pembestarian Sekolah Menggunakan SSQS 2.0 - MURID]

2 thoughts on “MUAT TURUN

  1. I’m the Guru ICT from SJK(c) Yit Chee, Pusing, Perak. We’ve only 14 teachers including a headmaster. Therefore we need to duplicate our respondents of teachers in order to fulfill the qualification fixed by SSQS. Is there any other criteria to reduce the work load? Does the duplication of respondents contribute to SSQS?

    • Terima kasih atas maklum balas diberi. Seorang guru boleh menjawab lebih daripada sekali berdasarkan kelas serta matapelajaran yang diajar. Misalnya, Cikgu Lim mengajar Matematik bagi kelas Tahun 3 dan Tahun 5, maka Cikgu Lim boleh menjawab sebagai 2 responden. Untuk makluman tuan/puan bagi sekolah bukan SKM, 62 responden perlu menjawab SSQS 2013.

      Panduan Mengenai Responden

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s